31.1.12
Οι ΚΑΖΟΟ στο Queen αυτό το Σάββατο 04/02/2012!!
5.1.12
25.11.11
Παγκόσμια Ημέρα του Θεάτρου στην Εκπαίδευση

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Το Γραφείο Βορ. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, 27 Νοεμβρίου 2011, σας προσκαλεί στην παράσταση :
«Τα λέμε… στην αυλή»
την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011 στις 6.30μμ
στη Θεσσαλονίκη, στο Δημοτικό Θέατρο ΑΝΕΤΟΝ,
Παρασκευοπούλου 42 και Κωνσταντινουπόλεως, είσοδος ελεύθερη
Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση επιδιώκοντας να προωθήσει τη συνεργασία, το ομαδικό πνεύμα, τη δημιουργικότητα και την επικοινωνία μεταξύ διαφόρων θεατρικών ομάδων, διαφο-ρετικών εκπαιδευτικών βαθμίδων και ηλικιών, συνεχίζει για δεύτερη χρονιά τα μεγάλα προγράμματα που έχει θέσει ως προτεραιότητα.
Μετά το τέλος της παράστασης θα ακολουθήσει συζήτηση με τους συντελεστές που συμμετέχουν σε αυτήν, εκπροσώπους από τον «Σείριο», και τους παριστάμενους, πάνω στο θέμα που πραγματεύεται η παράσταση, δηλαδή τις «Σχέσεις Νέων».
Παράλληλα, θα υπάρχει ενδυματολογική έκθεση με έργα φοιτητών/φοιτητριών του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με τη συνεργασία της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού, Παιδείας και Τουρι-σμού του Δήμου Θεσσαλονίκης και τον «Σείριο», Κέντρα πρόληψης και ενημέρωσης για τις εξαρτησιο-γόνες ουσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.
26.10.11
Smullyan και Αστρολογία
Από το βιβλίο "Αριθμοφοβία" του John Allen Paulos
16.10.11
Το Εκπαιδευτικό Δράμα στην υπηρεσία των Θετικών Επιστημών
Αντιγράφουμε από τη σελίδα της Πρότασης http://protases.wordpress.com/:
Στις 16 Νοεμβρίου, στον Ιανό, στις 19.00
η Μαρία Μουστάκα, καθηγήτρια Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο Άργους Ορεστικού,
θα προσπαθήσει να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα:
- Μπορεί η χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος να αξιοποιηθεί στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών;
- Είναι δυνατό με το Εκπαιδευτικό Δράμα να προαγάγουμε τη γνώση και την εσωτερίκευσή της;
- Έχουμε τη δυνατότητα μέσω του Δράματος να φωτίσουμε κι άλλες πλευρές των Φυσικών Επιστημών, όπως το κοινωνικό, πολιτισμικό και ιστορικό τους πλαίσιο;